Werken bij

ADMINISTRATEUR / FINANCIEEL MEDEWERKER

Vast/ Fulltime/ Parttime

 

BEDRIJFSPROFIEL:

Onze werkwijze binnen de verschillende bedrijven onderscheidt zich niet alleen door kennis en ervaring, maar vooral ook door de betrokkenheid van onze medewerkers. Als administrateur / financieel medewerker ben jij met twee andere collega’s werkzaam op de financiële administratie en verrichten jullie werkzaamheden voor alle drie de bedrijven.

 

FUNCTIEOMSCHRIJVING:

  • Verwerken van inkoopfacturen en bankafschriften;
  • Het inboeken van in- en verkoopfacturen;
  • Het inboeken van bank/kasboek;
  • Debiteurenbeheer;
  • Crediteurenbeheer;
  • Tijdig signaleren/rappelleren van zaken t.b.v. en/of projectadministratie;
  • Meedenken voor het verbeteren van processen en de operationele en financiële effectiviteit;
  • Het bijhouden van administratieve zaken c.q. afhandelen van inkomende correspondentie;
  • Balans aansluitingen verrichten;
  • Assisteren bij de maandafsluitingen;
  • Het assisteren bij belastingaangiftes;
  • Opstellen van diverse analyses;
  • Ondersteunen Financieel Manager;
  • VvE Beheer:
    • VvE-Beheer (het voeren van de financiële aangelegenheden voor diverse VvE’s en commercieel vastgoed).
    • VvE-Beheer (het voeren van de administratieve aangelegenheden; notuleren ,correspondentie, Algemeen Ledenvergaderingen, stambestanden bijwerken, online portaal “Mijn VVE” bijwerken, stambestand-storingstelefoon bijwerken, en alle overige relevantie zaken met betrekking tot VvE’s en commercieel vastgoed).
  • VvE-Beheer (als contactpersoon figureren naar bestuursleden en/of eigenaren)

 

WAT ZOEKEN WIJ?

 Je vindt het leuk om binnen een hectische afdeling werkzaam te zijn. Daarnaast zoeken wij iemand die zich flexibel kan opstellen en makkelijk kan switchen tussen de werkzaamheden voor de verschillende bedrijven. Wij zoeken een aanpakker met een enthousiaste persoonlijkheid die zowel goed zelfstandig als in teamverband kan werken. Het is belangrijk dagelijks goed je prioriteiten te stellen, nauwkeuring en gestructureerd te werken.

 

FUNCTIE EISEN

 Je beschikt over minimaal mbo-werk- en denkniveau, aangevuld met een financiële/administratieve opleiding. Je hebt minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring. Je beschikt over goede kennis van het MS- Officepakket en de Nederlandse taal en hebt ervaring met administratieve processen. Verder maak jij je nieuwe computersystemen snel eigen.

 

AANBOD

We bieden een zelfstandige baan op korte termijn voor minimaal 32 tot maximaal 40 uur per week in een dynamische en inspirerende omgeving binnen een jong bedrijf! Naast een marktconform salaris ontvang je 8% vakantiegeld, een pensioenregeling en 24 vakantiedagen (op basis van een fulltime dienstverband).

 

INFORMATIE

Meer weten? Bel dan met Marco Wilbrink , Financieel manager, telefoon 055-3018777.

 

STAGE EN AFSTUDEREN

Wegkamp is een erkend leerbedrijf en wij bieden stagiaires graag de kans om in het kader van hun opleiding hun stageperiode bij ons te vervullen.

Wij bieden stage- en afstudeerplekken aan op de volgende werkgebieden: vastgoedbeheer, financial & control,  bedrijfskunde & economie, Personeel & Organisatie en Secretarieel.
Indien u een stageplaats bij ons wilt vervullen kunt u uw sollicitatie met CV richten aan:

Wegkamp Vastgoed Beheer
T.a.v. mevrouw Nathalie van de Loo-Pals
E: nathalie@wegkampvastgoedbeheer.nl

 

Voor nadere informatie kunt u ook contact met ons opnemen via het telefoonnummer: 055-3018777.